Előfizetői tartalom

Roppant drága játékszer lett a Facebook

Portfolio
A Facebook-on elhelyezett reklámhirdetések ára látványosan emelkedik, ahogy egyre több ismert nagyvállalat dönt úgy, hogy a televízió és a nyomtatott sajtó helyett a világ legnagyobb közösségi oldalán promotálja magát - derül ki két, a napokban megjelent iparági felmérésből.

A Facebook reklámhirdetések ára a tavalyi évben 74%-kal nőtt a világ négy meghatározó médiapiacán - olvasható a TBG Digital nevű független marketingkutató cég tanulmányában. "A Google óta ez a legnagyobb növekedés, amit eddig az online médiában láttam" - közölte Simon Mansell, a TBG vezérigazgatója. Egy másik, online marketingre fókuszáló cég, az Efficient Frontier...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés