Előfizetői tartalom

Uniszex lett a Yaris, de a felét majd cégek veszik

Hámor Iván
Egyre növekszik a kiskategóriás autók jelentősége. A méretcsökkentés miatt a cégek figyelme is jobban rájuk terelődik, ugyanis a jellemzően egyedül utazó munkatársaik számára kínálnak olyan kényelmet és biztonságot, mint pár évvel ezelőtt egy alsó-középkategóriás modellek. A Toyota a Yaris harmadik generációjából a teljes értékesített mennyiség felét szánja cégeknek.

Jelentős átalakuláson ment át a Toyota Yaris eddigi pályafutása alatt. Az első generáció a maga lágyságával, lekerekített formájával elsősorban a hölgyek érdeklődését keltette fel, amihez társult a márkától megszokott megbízhatóság és állandóság, ami miatt teljesen egyforma érzést vált ki egy új, vagy egy jó pár éves modellbe történő beülés. A második generáció...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés