Előfizetői tartalom

Prémium autók, prémium viselkedés?

Hámor Iván
A prémium autómárkák - amellett, hogy szolgáltatásban, kényelemben és minőségérzetben - igyekeznek többet nyújtani a tömegmodelleknél, a fejlesztésükre fordított többletkiadásokat nem csak magasabb árukkal, hanem olyan szolgáltatásokkal is igyekeznek bevétel formájában megtéríteni, melyek a tulajdonosok, használók lojalitását, kötődését is növelik. Mindezeken túl egyfajta biztonsági, tudatformáló, életérzés közvetítő szerepük is van ezeknek az eseményeknek, melyeknek rövid időtartamuk miatt igazából nem tudnak megfelelni.

Legyen nagyobb, erősebb, gyorsabb, fényesebb, csillogóbb, sőt lehet drágább is, a lényeg, hogy annak látszódjon. Ezek a legfontosabb kritériumok a prémium modellekkel szemben, mert ezek nem csak autók, közlekedési eszközök, hanem az önkifejezés sajátságos megtestesítői is. Az elmúlt közel 20 évben a tradicionális márkák mellé újabbak is társultak, melyek mind előbb csak...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés