Előfizetői tartalom

A "cégautó" szegmenst is érinti a válság

Hámor Iván
Az általános autópiaci visszaesés immár olyan mértéket öltött, ami a gyártók rövid távú előrejelzései szerint az elkövetkező évek működésének eredményére is ihatással lesz. Nem csak a magánvásárlók váltak megfontoltabbá - és halasztják el újautó beszerzéseiket -, hanem a cégek ilyen jellegű beruházásai vagy ráfordításai is csökkennek. Ennek a hatásai jelennek meg a kifejezetten céges szegmensnek aposztrofált felső-középkategóriában, mégpedig rövidebb-hosszabb időre szóló gyártási szünetek és új modellek piaci bevezetésének elhalasztásában.

A Ford globálisan ugyan eredményes autógyártó, de Európában jelentős vesztesége keletkezett az elmúlt időszakban. A cég vezetése ennek mérséklése érdekében úgy döntött, hogy átszervezi európai gyárait, ami néhány bezárásával is jár. Ennek és a piaci kereslet több szegmensre is kiterjedő csökkenésének köszönhetően a Mondeo következő generációjának - európai...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés