Előfizetői tartalom

Így pörgeti fel a reklám a gazdaságot

Portfolio
A kommunikációs iparág a gazdaság motorja, mert támogatja a tisztességes versenyt, lehetővé teszi az innovációt és a technológia fejlődését, számos más iparágat támogat, és így jelentős munkavállalói réteget tart el, állapítja meg a PwC Magyarország legfrissebb tanulmányában. A reklám ezen felül fokozza a versenyt, segít a fogyasztónak eligazodni a piacon, és hozzájárul a fogyasztás növekedéséhez, a reklámra fordított összeg pedig összetett áttételeken keresztül sokszorosan hat a GDP-re, a reklámipar egyfajta gazdasági katalizátorként működik, mutat rá a független tanácsadó vállalat.

A hazai reklámipar nagy foglalkoztató A reklámipar tartja el, működteti hazánkban a kreatív iparágak és a média egy részét, és hatása számtalan beszállítói területre kiterjed. A direkt gazdasági kapcsolatokon túl a reklámipar a magyar gazdaság szerves része, a piacgazdaság megfelelő működésének biztosítója: a reklám versenyfokozó hatásán túl csökkenti a piacra...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés