Előfizetői tartalom

Meglepetést okozott a H&M

Portfolio
A világ második legnagyobb divatáru-kiskereskedelmi lánca, a svéd H&M második negyedéves árbevétele az elemzői várakozásnál és a tavalyi adatnál is jobb lett, ami részben a kedvező devizahatásnak, részben pedig a webáruház népszerűségének volt köszönhető.

A H&M árbevétele a második negyedévben 45,9 milliárd svéd korona volt, ami 2,7 százalékkal magasabb a 44,7 milliárdos elemzői várakozásnál, valamint 21 százalékkal lett több, mint tavaly. Májusban a helyi devizás eladások a 8 százalékos elemzői konszenzus helyett 10 százalékkal nőttek, svéd koronában számítva viszont 20 százalékos növekedés volt látható. A vállalat...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés