Előfizetői tartalom

Vagy tetszik, vagy nem - SEAT Ibiza 1,2 TSI

Hámor Iván
Az elmúlt időszak a Volkswagen konszern - elsősorban - dízelmotorjait érintő botrányától volt hangos, pedig a gyártó történetében talán nagyobb jelentőséggel bír az a stratégia, miszerint egy közösnek tekinthető alapra - padlólemez - a lehető legtöbb karosszériát, formát és funkciók építi fel, ezzel racionalizálva a fejlesztési költségeket. Ennek egyik eredménye a SEAT Ibiza is, mely a VW Polo, az Audi A1 és a Skoda Fabia spanyol megfelelője. A 2015-ben történt enyhe módosítását követően az 1,2-es turbós benzinmotorral járt a Portfoliónál.

A SEAT Ibiza egy kisautó. Az volt mindig is, tehát csodát nem szabad tőle várni, már ami a helykínálatot jelenti. Téli kabátban elöl sem túl tágas, de el lehet benne férni. Hátul már kevésbé, oda felnőtteket csak nagyon rövid időre illik "száműzni", mert ellenkező esetben nem lesz őszinte a mosolyuk kiszállás után. De ugyanez a helyzet a formájukat tekintve nem, de műszaki...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés