Előfizetői tartalom

A BMW-t nem sikerült letaszítani a trónjáról

Portfolio
A BMW is közzé tette 2015-ös eladási statisztikáit a Mercedes és az Audi után. Ezek alapján elmondható, hogy a bajoroknál is új rekord született, aminek köszönhetően magabiztosan megőrizték a világ vezető luxusautó-gyártójának járó címet.

A BMW 2015-ben közel 2,25 millió darab autót adott el csoportszinten, ami 6,1 százalékos növekedést jelentett. Az egyes márkákon belül a BMW eladásai több mint 1,9 millió darabra (+5,1%), a MINI eladásai több mint 338 ezer darabra (+12%) nőttek, míg Rolls-Royce-ból csupán 3 785 darab (-6,8 százalék) fogyott. A meghatározó autópiacok közül Európában nőttek az eladások...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés