Előfizetői tartalom

Ütős városi terepjáró a Hyundai új dobása

Portfolio
A Hyundai 30 új modellt és modellvariánst dob piacra a következő években, amivel az a célja, hogy 2021-ig a legnépszerűbb ázsiai márkává váljon Európában. A stratégia egyik éllovasa az elképzelés szerint a Hyundai Kona városi terepjáró, amely az első benyomások alapján kívülről és belülről is ütősre sikerült. Ahogy a milánói bemutatón kiderült, amellett, hogy a vállalat komoly reményeket fűz az új SUV-modellhez, további meglepetéseket tartogat a közeljövőre.

A Hyundai csoport teljes erőbedobással igyekszik letarolni az európai autópiacot: a dél-koreai autógyártó jelenlegi modellkínálata az egyik legfiatalabb az európai versenytársak között, a jövőbeli növekedést pedig új modellek sorozatával tervezi megalapozni, aminek éllovasa a napokban bemutatott városi terepjáró, a Kona lesz. Az új modell célközönségét részben a nagyvárosi...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái