Előfizetői tartalom

A GDPR-on túl - Mit kell tudni az egységes digitális piacról?

Miközben 2019. év vége az adójogi törvények módosításától hangos Magyarországon, addig az online kereskedelem tekintetében érdemes további figyelmet szentelni a GDPR adatvédelmi rendeletén túl nyúló jogi kérdéskörökre. Az egységes digitális piac alappillérei azzal a céllal jöttek létre, hogy az online kereskedelem stratégiai szempontjait kiegyenlítésék. Ennek érdekében az Európai Bizottság az online akadályok és versenyegyenlőtlenségek lebontásán dolgozik, amely tényről a magyar vállalkozásokat is szükséges informálni. Jelen cikkben a Bizottság által definiált, új, átdolgozott és bevezetés előtt álló Uniós szabályozásokról, valamint – további alapkövek után kutatva, – a közeljövőben lehetséges szabályok bemutatásáról olvashat.

Helyzetkép A Web 2.0 megjelenésével új piacok alakultak ki, amely jelenség természetesen folyamatosan vonzza az újszerű és innovatív cégek megjelenését is. Ezzel kapcsolatban új üzleti modellek jöttek létre, ezért az ezeket szabályozó jogrendszerek kialakítása is szükségessé vált. A GDPR szintén része az egységes digitális piac kialakításának, melyen már évek óta...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái