Előfizetői tartalom

Innováció és kockázatkezelés: hogyan hatnak egymásra?

Szalai Péter, KPMG
Wieder Gergő, KPMG
KPMG
Az egyre összetettebb és felgyorsuló világban egyre fontosabb a hatékony és gyors üzletvitelt támogató innovációk megvalósítása, és mindezek nemcsak az üzleti oldalon, hanem a kockázatkezelésnél is kulcsfontosságúak lettek, lesznek. A KPMG ezekről a kockázatokról kérdezte a bankok, biztosítók és a befektetésialap-kezelők kockázati vezetőit (CRO-it).
A kockázati vezetőket tekintve elsőre kicsit meglepő válaszok születtek, a stratégiai innovációs célok támogathatóságában mindhárom intézményi körben a legnagyobb hangsúlyt az ügyfélélmény fejlesztése kapta. Ezt a CRO-k 95 százaléka támogatja, azaz a kockázati vezetők számára is kiemelten fontos terület az ügyfélélmény fejlesztése. A legkisebb támogatást az új...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái