Előfizetői tartalom

Koronavírus: Égetik a pénzt, összeesett a Renault autóértékesítése

Portfolio
Csúnyán összeesett a Renault értékesítése az idei első negyedévben, miután a vállalat a legtöbb országban leállította az értékesítését és a gyártását is. A menedzsment szerint jelenleg gyakorlatilag lehetetlen megmondani, hogyan hat a globális járvány a vállalat idei eredményére.

A Renault 25,9 százalékkal kevesebb, 672 962 autót adott el az első negyedévben, miközben a globális autóértékesítés 24,6 százalékkal csökkent, vagyis a vállalatcsoport piaci részesedést veszített a zsugorodó piacon. A Renault mára eladásai 25,8 százalékkal, a Daciáé 40,1 százalékkal, a Ladáé 3,2 százalékkal esett. Európában a teljes piac 26,2 százalékkal zsugorodott...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés