Előfizetői tartalom

Streaming-háború: ki áll most nyerésre?

Portfolio
A koronavírus-járvány következtében az otthon ragadt társadalomnak nem sok szórakozási lehetősége maradt, az elérhető opciók közül talán egyik legnépszerűbb a film-, illetve sorozatnézés. Manapság a TV és a rádió egyre inkább a háttérbe szorul és a különböző streaming platformokon fogyasztjuk a tartalmakat, ami a szegmensben tevékenykedő cégek gyors növekedéséhez vezet. Bár látszik az, hogy az úttörőnek számító Netflix továbbra is a legnépszerűbb streaming platform, a versenytársak gyorsan zárkóznak fel a fogyasztókért folyó streaming-háborúban.

Streaming-háború Az elmúlt néhány évben számos vállalat indított streaming szolgáltatást remélvén, hogy képesek lesznek kihasználni a digitális média felé való elmozdulás trendjét. Így indult el a streaming-háború. Miután a Netflix egy kis DVD-kölcsönzőből a világ egyik legnagyobb vállalatává vált, lényegében minden médiacég, a Disneytől kezdve az Apple-ig követte...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 854 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái