Előfizetői tartalom

Hasít a YouTube, már majdnem utolérte a Netflixet

Portfolio
Magasan túlszárnyalta az elemzői várakozásokat az Alphabet a második negyedévben, mind a bevételek, mind a profit tekintetében, köszönhetően a hirdetési bevételek dinamikus növekedésének. A YouTube negyedéves bevétele pedig már megközelíti a Netflix bevételét. A negyedéves számok kedvező fogadtatásra találtak a befektetők körében, az Alphabet árfolyama több mint 3 százalékot emelkedett a zárás utáni kereskedésben.

A negyedév főbb számai: 61,9 milliárd dolláros bevételt ért el az Alphabet az április-júniusi negyedévben, ami 62 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához viszonyítva. A devizaárfolyam-változások is segítették a negyedévben a Google anyavállalatát, konstans devizaárfolyamok mellett 57 százalékos lett volna a dinamika. Az elemzői várakozást felülmúlta...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés