Előfizetői tartalom

Eladja a PepsiCo több üdítőmárkáját is

Portfolio
Eladja Tropicana, Naked és más üdítőital-márkáit is a PepsiCo a francia PAI Partners magántőkealapnak. A tranzakció 3,3 milliárd dollárt hoz a Pepsi anyacégének konyhájára – írja a Bloomberg.

Az egészségesebb rágcsálnivalókra és a zéró kalóriás üdítőire fókuszálna ezentúl a Pepsi anyacége, ezért úgy döntött, hogy több üdítőital-márkájától is megválik. A vevő, egy francia magántőkealap-kezelő 3,3 milliárd dollárt fizet az üzletrészért. A közlemény szerint a Pepsinek marad 39%-os, kontrolljogot nem biztosító tulajdonrésze az újonnan létrejövő...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 854 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái