Előfizetői tartalom

A csomagolásmentes piacon a Hell: "Mi szeretnénk lenni a benchmark”

Az elmúlt évtizedben, és különösképpen az elmúlt néhány évben, rendkívüli módon felerősödtek az éghajlatváltozás kézzelfogható hatásai, ezzel párhuzamosan pedig globálisan is megindult egy közös tenni akarás. Így már egyértelműen látszik, hogy most is, és az előttünk álló években is központi téma lesz, hogy a gazdaságok, a vállalatok, a szervezetek, vagy akár az egyének hogyan tudnak karbonsemlegesek lenni, és hogyan tudnak a klímaváltozáshoz alkalmazkodni. A "Hogyan?" kérdésekre a választ a körforgásos gazdasági modell alkalmazása, a zöldinnováció, a zöld finanszírozások, a fenntarthatóságot támogató technológiai újdonságok adják. Mindezek gyakorlati megvalósításáról, a fenntartható működés előnyeiről, a csomagolásmentes jövőről, és egy hazai italgyártó nagyvállalat céljairól beszélgettünk Mihály Eszterrel, a Hell Energy CSR Managerével.

50 országban jelen lévő nagyvállalatként a Hell felé is elvárás már, hogy fenntarthatóan működtesse folyamatait. Milyen eredményekről számolhatnak be az elmúlt időszakból? Fenntarthatósági stratégiánk megvalósításában ebben az évben több mérföldkövet is elértünk. A tavaly megkötött beszállítói partnerségen keresztül idén januártól már igazoltan legalább...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés