Előfizetői tartalom

Még mindig a Google az online hirdetések királya

Portfolio
Rekordnyereségről számolt be a Google anyavállalata, az Alphabet a harmadik negyedévre, köszönhetően annak, hogy a hirdetési üzletág továbbra is erős, és úgy tűnik, hogy az Apple iOS változtatásai kevésbé érintették érzékenyen a Google-t, mint a digitális hirdetési piac többi nagyszereplőjét. Mind a bevétel, mind a nyereség tekintetében dinamikus növekedésről számolt be az internetes keresőóriás, a cég közlése szerint főként annak köszönhetően, hogy felpörgött az online kiskereskedelem. A pozitív meglepetés ellenére a részvények árfolyama kismértékben esett a zárás utáni kereskedésben, de még így is magasan felülteljesítő idén a papír.

Még mindig a Google az online hirdetési piac királya A várakozásokat meghaladó hirdetési bevételről számolt be a Google anyavállalata, az Alphabet 2021. harmadik negyedévére, köszönhetően annak, hogy az online vásárlások felpörögtek a karácsonyhoz közeledve és úgy tűnik, hogy az mobil felhasználók követésének bekorlátozása sem vette el a hirdetők kedvét a Google-től....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés