Mit látnak az IT-fejlesztésekből az ügyfelek?
A biztosítóknál - a bankokhoz hasonlóan - egyre több ügytípus intézhető el online felületeken, mobilappokban, portálokon, a digitalizáció a szektorban gyorsan nyer teret az ügyféloldalon is.
Az Union egy önkiszolgáló videós ügyfélazonosítási felületet vezetett be, ahol az ügyfél 2-3 perc alatt el tudja végezni az elsősorban életbiztosítási szerződésekhez kapcsolódó ügyfélazonosítást. Teljeskörűen megújították a partner portált, és elkezdték az ügyfélportál megújítását is. 2022 év elején élesítik az első megújult modult, melyet további fázisok követnek majd az év során. Az Union egy insurtech appal is rendelkezik, a Fitpuli appot egy magyar startup céggel fejlesztik közösen,
Az NN egy 100%-ban elektronikus szerződéskötési folyamatot alakított ki, ennek keretében az ügyfelek hangaláírással és videós azonosítással megköthetik új életbiztosítási szerződésüket. Az NN új értékesítéseinek mintegy 30%-a ezen a módon történik már. Emellett már prototípus fázisban jár egy teljesen új digitális megoldásuk, amely reményeik szerint drasztikusan új ügyfélélményt kínál majd a felhasználóknak, ám erről egyelőre több információt nem osztottak meg velünk, a megoldást közösségi felületeiken fogják bejelenteni.
Biztosítói IT-körkép
- Mi történt a fornt-endeken eddig és mit terveznek idén?
- Háttérrendszerek fejlesztése
- Új technológiák a biztosítóknál
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja jelenleg 2490 forint, ami augusztus 13-tól 2990 forintra emelkedik. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29845 forint, így tehát még jobban megéri éves előfizetésre váltani. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!