Működés, növekedés, költségek
Múlt héten tették közzé a Magyar Telekom legfrissebb számait, azok alapján kifejezetten jól megy a cégnek. Az első negyedévben is nőtt az ügyfélállomány, a vezetékes és a mobil szegmensben is. A versenytársak kárára nőnek, vagy még mindig bővül a piac?
Is-is. Az elmúlt években nagyon sokat tettünk azért, hogy jó ügyfél-elégedettséget érjünk el. Amit ennek érdekében tettünk, az az intenzív hálózatépítés, mostanra 3,1 millió otthonhoz és vállalkozáshoz ér el a gigabites hálózatunk, és több mint egymillióra bővült azon ügyfeleink száma, akik már optikai kapcsolattal csatlakoznak hozzánk. Bővült 6%-kal a TV-előfizetőink száma is, ott is mind kínált tartalomban, mind minőségben és technológiai értelemben is nagyon jó szolgáltatást adunk. A szerződéskötés folyamata, a problémák kezelése terén is sokat fejlődtünk. Visszatérve az eredeti kérdéséhez, vannak olyan alszegmensei a telco piacnak, amelyek bővülnek, főleg a beruházások mentén, de az a nagy fokú ügyfélszám-növekedés, ami a régi időket jellemezte, már nincs Magyarországon. Sokkal inkább a felhasználók étvágya nő azáltal, hogy nagyobb sávszélességű internetet keresnek, vagy a tévénél több csatornát szeretnének nézni. Persze nagyon büszkék vagyunk rá, hogy mindezt tőlünk kérik és köszönjük is az ügyfeleknek. Ez egy nagyon jó visszacsatolás, és a háttérben nagyon sokat dolgozunk azon, hogy ezzel együtt egyszerűbbé váljunk. Ez kulcskérdés abból a szempontból, hogy milyen a szolgáltatási élmény, akár a call centerünket hívja valaki, akár az interneten szeretne velünk szerződni vagy egy problémát bejelenteni.

A készülékértékesítések is hasítanak, tavaly a Magyar Telekom webshopjából rendeltek a legnagyobb értékben mobiltelefont és tabletet a magyar nyelvű webáruházak közül. A teljes online kiskereskedelmi piac 2,3 százalékát adja a Magyar Telekom, ezzel az ötödik legnagyobb hazai online szereplő. Itt mik a trendek, mire számítanak idén?
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!