Előfizetői tartalom

Elszállt az infláció, de luxuscikkre még mindig költünk

Portfolio
Bejött az eBay stratégiája, hogy a luxustermékek értékesítésére fókuszál, amely úgy tűnik, hogy némileg enyhíteni tudta a lakossági fogyasztás lassulásának és az európai piacok gyengélkedésének hatásait – írja a Reuters, miután az internetes kereskedelmi óriás az elemzői várakozásokat felülmúló második negyedéves számokat közölt.

Bár 9 százalékkal csökkent az eBay bevétele az április-júniusi időszakban, 2,42 milliárd dollárra, az elemzői várakozásokat így is felül tudta múlni a vállalat, a konszenzus ugyanis 2,37 milliárd dollár volt. Az egyszeri tételektől tisztítva 99 centes egy részvényre jutó eredményt könyvelt el a cég, szemben a 89 centes elemzői várakozással. A folyó negyedévre további...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!