Előfizetői tartalom

A szupergazdagok tovább költenek: a luxusmárkáknak semmitől se kell félniük?

Portfolio
A luxusmárkák gyakran el tudják szigetelni magukat a gazdasági lassulástól, mivel bevételeik nagy része a gazdasági környezet romlására kevésbé érzékeny szupergazdagoktól származik. A Louis Vuitton és Christian Dior termékeket értékesítő LVMH, a Ferrari és a Capri például azok között a luxuscégek között található, amelyek erős eladásról számoltak be legutóbbi gyorsjelentésükben is.

Az élelmiszer-, a benzinárak, utazási költségek az elmúlt évben az egekbe szöktek, de úgy tűnik, hogy az 1200 dolláros tornacipőket és 300 000 dolláros sportkocsikat vásárló szupergazdagokra mindez kevésbé hat – írja a CNBC. Az ultragazdagokat kiszolgáló vállalatok, köztük a Ferrari, a Dior, a Louis Vuitton és a Versace anyavállalata erős eladásokról számoltak be...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 943 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái