Előfizetői tartalom

Búcsút mondhatunk az olcsó ruháknak?

Portfolio
Újabb szektorból érkezik egyre több kedvezőtlen jel az infláció negatív hatásaival kapcsolatban, ma a két divatipari óriás, a H&M és a Next bejelentései aggasztják a befektetőket (és a ruhavásárlókat). A ruházati cikkek drágulnak, miközben a fogyasztók vásárlóereje csökken, ennek fényében a Next idén már másodszor tett közzé profit warningot, a H&M pedig költségcsökkentéseket jelentett be azt követően, hogy zuhant a profitja - írja a Bloomberg.

A H&M gyorsjelentése szerint 86 százalékkal zuhant a harmadik negyedéves eredménye az oroszországi kivonulás és a költségek emelkedése (részben a szállítási költségek megugrása) miatt, ennek fényében pedig költségcsökkentési intézkedésekbe kezd. A Next pedig ismét profit warningot tett közzé, idén már másodszor. A kiskereskedők a kereslet visszaesésétől szenvednek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés