Masszív konszolidáció zajlott le az elmúlt években a hazai távközlési szektorban, mostanra gyakorlatilag három nagyszereplő maradt a piacon: a Magyar Telekom, a 4iG és a Yettel.
2019-ben a UPC-t felvásárolta a Vodafone Magyarország, a két márka nem sokkal később összeolvadt és a Vodafone márkanév alatt működött tovább. Az Invitel eszközeit a DIGI akvirálta 2018-ban, majd a DIGI-t a 4iG vásárolta meg 2021-ben 232 milliárd forintért. Idén pedig a Vodafone Magyarország is a 4iG tulajdonába került. Mostanra mind a három távközlési óriás közzétette éves számait (a januárban a 4iG-ba beolvadt Vodafone kivételével, amelynek március végén zárul a pénzügyi éve), a főbb trendeket mutatjuk most be.
A bevétel
Mind a három nagy hazai távközlési szolgáltatónál növekedett a bevétel 2022-ben, a Yettel és a Magyar Telekom esetén egyszámjegyű mértékben, míg a 4iG-nál a távközlési terjeszkedésnek köszönhetően közel háromszorozódott.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva! További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!