Előfizetői tartalom

"Ha valakinek a saját háza táján nincsenek rendben a fenntarthatósági ügyek, jobb, ha csendben marad"

Portfolio
Hogyan kommunikáljunk a cégünk eredményéről anélkül, hogy greenwashing legyen belőle? Érdemes-e egyáltalán kommunikálni a fenntarthatóságról, akkor, ha még csak nagyon kezdetleges megoldásokat használ a vállalat? Miért fontos, hogy a vállalati értékeket a munkavállalók megismerjék? Más céges programokon keresztül lehet elérni a fiatalabbakat, mint az idősebbeket? - ezekről a kérdésekről beszélgettek nyíltan a Sustainable World konferencia "Vállalati- & Márkakommunikáció Stage-en" a meghívott kommunikációs és fenntarthatósági szakértőink. Többek között elhangzott az is, hogy ha valaki nem foglalkozik a fenntarthatósági programokkal a vállalatán belül, akkor jobban teszi, ha inkább nem is kommunikál arról.

Fenntartható projektek kommunikációja: egy-egy példa, egy-egy gondolat A világból több olyan videós esettanulmányt is bemutatott Gulyás János, (vezérigazgató, Wavemaker Hungary) amely jó példa arra, hogy miként érdemes a fenntarthatóságról kommunikálni. Mik voltak a legfontosabb tulajdonságai ezeknek a vállalati programokról, termékekről szóló kisfilmeknek? Egyrészt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés