Portfolio signature

Megérkeztek Magyarországra a BYD elektromos autói - Már vezettük őket

Egyre többen ismerik Európában, így nálunk is a kínai BYD-t, a cég most már világelső a konnektoros autók eladásában (elektromos és plug-in hibrid), a tőzsdék iránt érdeklődőknek pedig onnan lehet ismerős, hogy Warren Buffett is belevett a cégbe. A vállalat Kínában megerősödve és kitanulva az autógyártást Európában is terjeszkedik, ahol 18 országban már jelen van, most pedig Magyarországon is elindítják az értékesítést, három teljesen elektromos modellt, a Dolphint, az Atto 3-at és a Sealt lehet nálunk kapni, amiket mi is kipróbálhattunk.

Kérdések és válaszok

A BYD bemutatója előtt felmerült bennem néhány kérdés, mutatom a válaszaimat:

Kínai? És jó?

Gondolkodtam, hogy 2023-ban egyáltalán kell-e még arról írni, hogy nem csak ahhoz képest jó az autók összeszerelése, hanem abszolút értékben is, meg hogy kínai és jó, de mit várunk, a kínai autógyártók megtanulták a leckét, sőt, akkumulátor-technológiában, hajtásláncban sok esetben már ők diktálnak. Igen, jók az illesztések, az anyaghasználat célnak megfelelő, ott puha a műanyag, ahol fontos, ott kemény, ahol mindegy, milyen, a hangszigetelés rendben. Igen, Kínai és jó.  

Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!

Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja jelenleg 2490 forint, ami augusztus 13-tól 2990 forintra emelkedik. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29845 forint, így tehát még jobban megéri éves előfizetésre váltani. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés