A „bosszúutazás” (revenge travel) kifejezés a koronavírus-járvány hozadéka és arra a globális jelenségre utal, hogy az emberek utazásokat foglalnak és nyaralni mennek, hogy "bosszút álljanak" a Covid-19 világjárványon. Ezt motiválhatja az elvesztegetett idő bepótlása, egy régóta várt utazás meglépése vagy csak a szórakozás egy hosszú, félelemmel és bizonytalansággal teli időszak után. A workcation pedig egy olyan munka- és utazási trend, amely összekapcsolja a munkát és a nyaralást.
Íme a legfontosabb utazási trendek jövőre a Forbes szerint:
1. Drága helyek olcsó alternatívái
A TikTok közösségi médiaplatformon, az utazási influenszerek körében terjednek főként a „dupe” ajánlások, amelyek a népszerű, és gyakran drága utazások helyett kínálnak hasonló, de megfizethető alternatívákat. Néhány kevésbé ismert lehetőség Európában például a görög szigetek közül a zsúfolt Szantorini helyett Pároszt választani, vagy az Egyesült Királyságban a népszerű London helyett Liverpoolba utazni.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja jelenleg 2490 forint, ami augusztus 13-tól 2990 forintra emelkedik. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29845 forint, így tehát még jobban megéri éves előfizetésre váltani. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!