Előfizetői tartalom

Lenyomta itthon a BMW a Mercedest és az Audit

Portfolio
Zsinórban három éve rekordeladást ér el itthon a BMW Csoport, a BMW márka 15 év után újra a legtöbb autót adta el a prémium szegmensben, derült ki a mai sajtóeseményen.

2023-ban a BMW Group Magyarország az egy évvel korábbihoz képest 12 százalékkal több, 5 921 autót adott el Magyarországon, ez zsinórban harmadik éve rekordot jelent. Utoljára 2008-ban nyerte meg az eladási versenyt itthon a prémium szegmensben a BMW, tavaly viszont 15 év után ismét Magyarország legnépszerűbb prémiummárkája lett. A teljes eladáson belül a BMW márka eladásai...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés