Előfizetői tartalom

Rejtélyes plakátok lepték el az országot - mire készül Keszthelyi Erik?

Egy ezer mérföldes út első lépéseit tette meg az ország legnagyobb alkuszcége, a Hungarikum Biztosítási Alkusz a biztositasipiac.hu elindításával, amellyel nem a magyar biztosítási piac kannibalizációját, hanem annak fejlesztését ígérik. Minden kezdet nehéz, ennek megfelelően lassabban indult el a lakásbiztosítási kampány is – mondja Keszthelyi Erik elnök-vezérigazgató, akivel az online biztosításközvetítésről, a lakásbiztosítási kampányról, az érdekeltségükbe tartozó CIG Pannónia növekedéséről és a Posta Biztosítók mára biztosan meghiúsult megvásárlásáról is beszélgettünk.

Portfolio: Tele van az ország a januárban elindított biztositasipiac.hu óriásplakátjaival. Nem volt elég ár-összehasonlító oldal már eddig is Magyarországon? Keszthelyi Erik: A teljeskörű ügyfélkiszolgálásban hiszünk, piacvezető biztosítási alkuszcégként nem engedhettük meg magunknak, hogy a személyes értékesítési csatornánk mellett ne legyen online biztosításközvetítő...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés