Előfizetői tartalom

Árháborút indít a McDonald's és a Burger King

Portfolio
Jó ár-érték arányú menükkel versenyeznek egymással az amerikai étteremláncok, írja a Bloomberg.

Június 25-én a McDonald's marketingkampányt indít, amivel egy új, 5 dolláros menüt reklámoznak majd. Elkötelezettek vagy, hogy megnyerjük az értékháborút - mondta Joe Erlinger, a McDonald's amerikai elnöke. Az 5 dolláros ajánlat egy McDouble vagy McChicken szendvicset, egy kis sült krumplit, négy csirkemellet és egy kis üdítőt tartalmaz. A nagy versenytárs, a Burger King...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés