Nagyon csúnya, ami a Wizz Airrel történik
A márciusban zárult 2024-es pénzügyi év számait látva joggal lehettek optimisták a Wizz Air befektetői, hiszen úgy tűnt, hogy a vállalatnak sikerült maga mögött hagynia a Covid-sokkot követő veszteséges éveket.
Azt követően, hogy ismét nyereséges lett a Wizz Air, a nyári időszak előtt meglehetősen magasak voltak a várakozások, hiszen az iparág szereplői megugró keresletre, és ebből adódóan jóval magasabb jegyárakra számítottak a nyári csúcsidőszakra vonatkozóan, mindhiába.
Az első negyedév igencsak kiábrándítóan alakult a Wizz Air számára, több tekintetben is jóval rosszabb számokat ért el a cég, mint a közvetlen riválisnak számító easyJet és Ryanair. Az április-június közötti időszakban megállt az utasforgalom növekedése a cégnél, miközben a riválisok közül a már említett Ryanair és az easyJet is növekedésről számolt be ezen a soron. Ráadásul a Pratt & Whitney hajtóművek átvizsgálása miatti gépleállások jelentős pluszköltségeket rónak a társaságra, a rossz eredmények hatására pedig végül a Wizz Air menedzsmentje csökkentette teljes évre vonatkozó profitvárakozását:
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább.
December 1-17. között féláron adunk 2 havi Signature PRO előfizetést!
Használd a KARÁCSONY2025 kuponkódot a "KUPON BEVÁLTÁSA" mezőben, és élvezd a prémium elemzéseket, hírleveleket, kedvezményes konferenciajegyeket és online klubokat!
Siess, mert a 2 havi akciós előfizetést csak december 17-ig tudod aktiválni, ne maradj le, részletek ITT!
További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!