Nagyon csúnya, ami a Wizz Airrel történik
A márciusban zárult 2024-es pénzügyi év számait látva joggal lehettek optimisták a Wizz Air befektetői, hiszen úgy tűnt, hogy a vállalatnak sikerült maga mögött hagynia a Covid-sokkot követő veszteséges éveket.
Azt követően, hogy ismét nyereséges lett a Wizz Air, a nyári időszak előtt meglehetősen magasak voltak a várakozások, hiszen az iparág szereplői megugró keresletre, és ebből adódóan jóval magasabb jegyárakra számítottak a nyári csúcsidőszakra vonatkozóan, mindhiába.
Az első negyedév igencsak kiábrándítóan alakult a Wizz Air számára, több tekintetben is jóval rosszabb számokat ért el a cég, mint a közvetlen riválisnak számító easyJet és Ryanair. Az április-június közötti időszakban megállt az utasforgalom növekedése a cégnél, miközben a riválisok közül a már említett Ryanair és az easyJet is növekedésről számolt be ezen a soron. Ráadásul a Pratt & Whitney hajtóművek átvizsgálása miatti gépleállások jelentős pluszköltségeket rónak a társaságra, a rossz eredmények hatására pedig végül a Wizz Air menedzsmentje csökkentette teljes évre vonatkozó profitvárakozását:
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!