Előfizetői tartalom

Újfajta kólát dob piacra a Pepsi

Portfolio
A PepsiCo hétfőn bejelentette, hogy ősztől prebiotikus kólát dob piacra a Pepsi márkanév alatt, mindössze négy hónappal azután, hogy 1,95 milliárd dollárért felvásárolta a Poppi nevű vállalatot - számolt be a Cnbc.

Az új termék, a Pepsi Prebiotic Cola bevezetése stratégiai lépés a vállalat részéről, miközben az Egyesült Államokban az üdítőital-fogyasztás az elmúlt két évtizedben általánosan csökkent. A prebiotikus üdítők azonban, mint a Poppi és az Olipop, az elmúlt öt évben népszerűvé váltak az egészségtudatos fogyasztók körében a bélrendszer egészségére vonatkozó...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés