Előfizetői tartalom

Biztos, ami biztosítva van - No de válságban is?

Portfolio
Több mint 4 százalékot estek tavaly a magyar biztosítók díjbevételei, miután a befektetéshez kötött (unit-linked) biztosítási termékek népszerűségvesztése nyomán jelentősen romlott az életbiztosítási ág teljesítménye - derül ki a Magyar Biztosítók Szövetségének adataiból. Arról, hogy mi várható a jövőben, a Portfolio.hu Trunkó Barnabást, a szervezet főtitkárát, Kaszab Attilát és Kuruc Pétert, a K&H Biztosító két üzletágának vezetőjét, valamint Bartók Jánost, az AVIVA elnök-vezérigazgatóját kérdezte meg. A szakértők a válság miatt a hagyományos (kockázati típusú) biztosítási termékek szerepének felértékelődésére számítanak.

A unit-linked vesszőfutása Az unit-linked termékek értékesítése erőteljesen visszaesett 2008 második félévében, ami nem meglepő, hisz ezeket a megtakarítási biztosításokat a korábbi magas hozamokat látva vásárolták az ügyfelek, ám ez az utóbbi félévben megváltozott. Az AVIVA az elmúlt években éppen a unit-linked termékek értékesítésére építette fel stratégiáját...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés