Túlnőtt magán a 3-as BMW

Portfolio
2019. május 16. 15:01    
nyomtatás
 
Hetedik generációjával nagyot lépett a 3-as BMW, mind technológiailag, mind vezethetőségben. Különösen igaz ez, ha az új autót egy előző 3-as tulajdonosának szemével nézzük meg. Az új modell a korábbihoz képest nagyobb, nyúlánkabb az előzőnél, ennek ellenére a vezetési élmény és a BMW-életérzés maradt, sőt.

Kereskedés BMW-részvényekkel a Portfolio Online Tőzsdén!

Még nagyautósabb lett a 3-as, a két generációval ezelőtti modellhez képest a mostani 19 centivel hosszabb, az előzőhöz képest pedig 8,5 centit nyúlt, ráadásul a szélessége is nőtt 1,6 centit, a növekedés nagy része pedig egyértelműen a beltérben csapódott le.

Érdeklik a legújabb BMW-modellek?

Kattintson és jelentkezzen: tesztelje Ön is az új 3-as BMW-t.


Mostanra a 3-as BMW akkora autó lett, hogy négy magas növésű felnőtt is kényelmesen elfér benne. Ennek viszont nem látja kárát a vezetési élmény: minden eddigi 3-ashoz hasonlóan kiváló vezetési élményt nyújt, úgy maradt sportos, hogy közben a nagyautókra jellemző kényelmi faktort nyújtja.

Túlnőtt magán a 3-as BMW


A BMW 2 literes, 190 lóerős motorja egy kifejezetten jó erőmű, jól gyorsítja az autót, rugalmas, 50 felett alig hallani valamit a hangjából, és nagyon jó a fogyasztása is, nagyon óvatosan közlekedve simán 5-össel is tud kezdődni a fogyasztása, normál esetben 6,5 liter körül el lehet autózni vele, ha folyamatosan kinyomnánk a szemét, akkor is megállna 9 liter alatt.

Hivatalosan 6,9 másodperc alatt van százon ezzel a motorral az autó, ami érzésre igaz is lehet. A gyorsulás egyébként úgy néz ki, hogy a gázpedál lenyomása után van néhány tizedmásodperc gondolkodás, utána viszont megindul az autó, és mivel rugalmas a motor, 80-ról is szépen gyorsul.

Túlnőtt magán a 3-as BMW


Az új modell nagyobb, nyúlánkabb


A külsőt tekintve az új 3-as orrát alapvetően határozzák meg a fényszórók, amik nagyon menők. Az előző 3-as lámpái is impozánsak voltak, de ez még sportosabb, agresszívebb, főleg, ha be van kapcsolva a lézervilágítás.

A veséken már lehet vitatkozni, jól megnőttek, ami általános BMW-trend, viszont a vesék körül a krómkeret is sokkal hangsúlyosabb, vastagabb lett, ami már eléggé véleményes, összességében azonban vagány lett az új 3-as orra a markáns lámpákkal, sportos légbeömlőkkel.

Túlnőtt magán a 3-as BMW


A hátulján vannak talán a legszembetűnőbb változások, ott látszik, hogy a formatervezők szabadon engedték a fantáziájukat: még sportosabb és dinamikusabb a megjelenés.

A belsőt tekintve az anyaghasználat még prémiumabb, ergonómiában mindenképpen történt előrelépés, közelebb van egy 5-öshöz, mint korábban. Érdemes külön kiemelni a kormányt, az M bőr sportkormány sokat hozzátesz az élményhez, jó fogású, és egyébként szép is, sokat dob rajta a kis M logo.

Túlnőtt magán a 3-as BMW


Összességében az új 3-as BMW tovább fejlődött az elődjéhez képest, kívül belül jóval nagyobb lett, érzésre nagyautósabb is, miközben nem veszített BMW-sségéből. A 320d xDrive tesztautó induló listaára 13 millió forint: az összképpel elégedettek lehetünk, az előző modellhez képest javult a zajkomfort, a vezethetőségben pedig nem csalódtunk.

Előző cikk  Előző cikk Következő cikk  Következő cikk


F?rum
 
 
 
×
×
Jogi nyilatkozat
A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.

Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés alkalmasságát vagy megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadójával!

Az előbb írtakra tekintettel az előadás szervezője, az oldal üzemeltetője, szerkesztői, és szerzői valamint előadói kizárják mindennemű felelősségüket az oldalon esetleg megjelenő információra vagy adatra alapított egyes befektetési döntésekből származó bármilyen közvetlen vagy közvetett kárért vagy költségért.
Bővebben...



Friss hírek
20 hír 30 hír 40 hír


 

hirdetés
Állásajánlatok
Szerkesztő-újságíró
 
Rovatnavigátor
EZT OLVASTA MÁR?
11
22
33
44
55
0
Prémium