Előfizetői tartalom

Idén csak az internetes reklámpiac növekedhet

Portfolio
Az előrejelzések szerint az idei évben folytatódhat a reklámértékesítések csökkenő trendje, de az online hirdetések továbbra is növekedést mutathatnak. A legnagyobb vesztesei a válságnak a nyomtatot sajtó és a mozik lehetnek, míg az online felületek mellett a televíziók is viszonylag kis sérülésekkel átvészelhetik - írja a Napi Gazdaság.

Csökkenhetnek a reklámköltések A TNS Media Intelligence adatai szerint folytatódhat az idén a reklámértékesítések csökkenő trendje, a hirdetési kiadások jelentősen visszaestek az elmúlt év első hónapjához képest, egyedül az internet tudott érdemi növekedést felmutatni, bár ennek üteme is jelentős lassulást mutat - írja a Napi Gazdaság. Az Initiative Media ügyvezető...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés