Előfizetői tartalom

Tényleg borzasztó a magyar vasút? - A számok szerint igen

Portfolio
A magyar vasútról a legtöbbeknek három szó ugrik be elsőre: drága, lassú és megbízhatatlan. A vasúti infrastruktúra jelenét és jövőjét bemutató cikksorozatunk első részében megnéztük, hogy ez mennyire helytálló az európai statisztikák függvényében. Egyrészt rámutatunk, hogy maga a hálózat EU-s viszonyban kiváló adottságokkal rendelkezik, másrészt megmutatjuk, hogyan teljesített a magyar vasút egy, az egész kontinenst vizsgáló rangsorban.

Kiterjedt hálózat Az Európai Bizottság 1996-ban fogadta el a transzeurópai közlekedési hálózat (TEN-T) kialakításáról szóló határozatot. A TEN-T egy tervezett közúti, vasúti, légi és vízi közlekedési hálózat, melynek célja, hogy az egész európai kontinenst kiszolgálja. A TEN-T hálózat része egy tágabb rendszernek, a transzeurópai hálózatoknak (TEN), mely tartalmazza...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés