Előfizetői tartalom

Belenyúlt a kormány EU-projektek reklámozási szabályaiba

Portfolio
A napokban lépett hatályba az uniós pályázatok módosított tájékoztatási és nyilvánossági szabályait összefoglaló útmutató - olvashatjuk a hivatalos pályázati oldalon megjelent közleményben. A Kedvezményezettek Tájékoztatási Kötelezettségei (KTK) Útmutatójának legfőbb újdonsága egy táblagenerátor program, amelybe be kell vinni a nyertes uniós projektek főbb adatait és az alkalmazás automatikusan nyomdakész állapotba hozza azt a hirdetési táblát, amelyet a nyertes uniós projekt helyszínén ki kell tenni "önreklámozásként".Ezzel elkerülhető az előző ciklusra jellemző "összevisszaság" a nyertes projekteket hirdető táblák körében. A módosított tájékoztató a további szükséges arculati elemeket is részletezi, így a honlapon való megjelenést, a sajtóközlemények és sajtóesemények követelményeit, illetve a fotódokumentáció készítésére és a térképtér feltöltésére vonatkozó szabályrendszert.

Az útmutató módosulásáról a hivatalos pályázati oldalon megjelent közlemény ide kattintva elérhető.Általános tudnivalókArculati előírás, hogy a kötelező elemek feltüntetése mellett, ha a kedvezményezett további logókat használ, az EU logónak legalább akkora méretűnek kell lennie (magasságban és/vagy szélességben), mint az EU logón kívül használt bármely legnagyobb...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés