Előfizetői tartalom

10 dolog, amit kivégezhet az Y-generáció

Portfolio
Az Y-generáció újfajta szokásai iparágakat forgatnak fel, termékeket tüntethetnek el. Számos oka van annak, hogy az ezredfordulós generáció preferenciái miért különböznek a többi korosztályétól, például az, hogy ők emlékeznek rá, milyen recesszióban felnőni. A Business Insider összegyűjtötte, hogy mely termékek vannak veszélyben, leginkább azért, mert a fiatalok körében kevésbé népszerűek.

SörJúliusban a Goldman Sachs arra hivatkozva minősítette le a Boston Beer Company és a Constellation Brands részvényeit, mert az adatok azt mutatjtk, hogy a fiatalabb fogyasztók a bort és az égetett szeszeket preferálják a sör helyett, ráadásul kevesebb alkoholt is fogyasztanak, mint az idősebb generációk. 2006 és 2016 között a sör 10 százalékpontnyi piaci részesedést vesztett...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés