Előfizetői tartalom

Dinnye után itt az alma - Budai újabb kampányba fogott

Portfolio
Pénteken és szombaton öt Auchan áruház kezdi meg - a görögdinnye és a paprika után - az almakampányt, az akció legfontosabb célja a hazai almapiac erősítése és az alma, különösen a szabolcsi alma hírnevének újjáélesztése, írja az MTI.

A kampánnyal szeretnék ösztönözni a vásárlókat, hogy a jó minőségű, friss magyar almát keressék a külföldi helyett, és az almafogyasztás váljon a családok napi étkezésének részévé. További szándék a magyar alma pozitív egészségügyi hatásainak hangsúlyozása - közölte a VM. A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centrum Igazgatóságának támogatásával megvalósuló...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés