Előfizetői tartalom

Nagy dobásra készül a Tesco!

Portfolio
A Tesco amerikai üzletágának, a Fresh & Easy-nek eddigi tevékenységét, valamint a divízió kilátásait ismertette a napokban megjelent cikkében a Bloomberg. Az elsőszámú brit kiskereskedelmi üzletlánc 2007-ben vette célba az USA-t, azóta viszont nem igazán sikerült eredményeket felmutatni. Philip Clarke, a társaság márciusban kinevezett vezérigazgatója azonban meglehetősen optimista, bízik abban, hogy 2013-ra sikerül profitábilissá tennie az üzletág működését.

Az Egyesült Királyság meghódítása után 2007-ben a Tesco az USA-t is célba vette, és Fresh & Easy név alatt kezdte meg tevékenységét a nyugati parton. Jött azonban a válság, aminek hatására az üzletág komoly veszteségeket hozott össze, így most a Tesco próbál változtatni amerikai stratégiáján, amit még az egyik legnevesebb befektető, Warren Buffett is kritizált. "Igazán...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés