Előfizetői tartalom

Fiatalok és a plasztiklap

Portfolio
Több, mostanában megjelent kutatás arra világít rá, hogy a fiatalok vágyait leginkább a fogyasztás határozza meg, de a fizetés módja is egyre nagyobb hangsúlyt kap. A bankjegyautomatákból felvett készpénz üzletekben való elköltéséről a közvetlenül, kártyával történő vásárlásra térnek át, legyen az élelmiszerüzlet, butik, benzinkút, vagy például a Sziget Fesztivál.

A MasterCard közleménye szerint a rendezvény történetében immár második éve bankkártyát elfogadó elektronikus POS terminálokban idén több mint 5,000 vásárlási műveletet hajtottak végre a látogatók, ami forgalmi értékben meghaladta a 46 millió forintot.

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés