Előfizetői tartalom

Jött, forgatott, ivott és ment - Mit akar a Szentkirályi Figo-tól?

Portfolio
Már tegnap hazánkba érkezett a Szentkirályi Ásványvíz Kft. új, 2008-2009-es év reklámarca, a portugál aranylabdás futballsztár, Luís Figo. A hazai cég a nemzetközi jelenlét erősítése végett döntött Figo mellett.

Kapcsolódó cikkünk2008.03.20 12:01 Nem semmi! - Figo a Szentkirályi új reklámarcaBár a Szentkirályi továbbra is a hazai fogyasztók kiszolgálására fókuszál, a nemzetközi jelenlétre is nagy hangsúlyt fektet: a tavalyi 3 százalékról két éven belül 10 százalékra kívánja növelni a Magyarországon kívül értékesített ásványvizek arányát. Többek között ezért is volt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés