Előfizetői tartalom

Biztosítóváltás: pénz beszél, ismerős ajánl

Portfolio
Biztosítót elsősorban az alacsonyabb díj, illetve a magasabb hozam reményében váltanak az ügyfelek. Százból negyvenen ugyanakkor a döntés előtt egy-két óránál többen nem bíbelődnek a tájékozódással - derül ki az AEGON Magyarország Zrt. megbízásából készült, reprezentatív felmérésből. Bár egy új szolgáltató kiválasztását megelőzően ma már sokan tájékozódnak a biztosítók honlapjairól, a legtöbben változatlanul a család és az ismerősök véleményére hagyatkoznak inkább.

Az ár, vagyis az alacsonyabb díj, illetve a magasabb hozam motiválja elsősorban az ügyfeleket, ha új biztosítóhoz szerződnek. Az AEGON Magyarország megbízásából készült reprezentatív, telefonos felmérés során a 375 válaszadó 58 százaléka ezt jelölte meg döntése kiemelten fontos indokaként. A második legfontosabb érv a korábbi szolgáltatóval való elégedetlenség (46...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés