Előfizetői tartalom

OTP: jöttem, láttam, győztem

Portfolio
A bécsi székhelyű Európai Védjegy Intézet kedden ismertetett felmérése szerint Magyarországon az OTP a legértékesebb márka. Mindamellett a jelentés szerint a gazdasági válság megtépázta az európai csúcsmárkákat, illetve a márkás termékeket forgalmazó vállalatokat is.

Az OTP-t mint márkát 436 millió euróra értékelte az intézet. Az intézet értékelése szerint az első tíz helyen álló európai márka az idén 11.2 milliárd euróval, azaz közel 6 százalékkal kevesebbet ér, mint tavaly, összesen 186 milliárd eurót. A top 10-ben lévő, márkás termékeket forgalmazó vállalatoknál már valamelyest jobb a helyzet, náluk a márkaérték csak 500...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés