Előfizetői tartalom

Tisztul a hazai ásványvízpiac

Portfolio
A válság miatt tisztul a piac, a konszolidáció elkezdődött, és az év végén már látszani is fog - vetítette előre Balogh Levente, a magát értékben 17, mennyiségben 12 százalékkal piacvezetőnek tartó Szentkirályi Ásványvíz Kft. ügyvezető-tulajdonosa.

A marketingben Luis Figótól Robert de Niróig mindenkit és mindent bevető cég az idén 3-4 százalékos növekedésre, 5,9 milliárd forint árbevételre számít, de az európai terjeszkedéséhez befektetőtársat keres - írja a HVG. A piac egészét túlszárnyalhatja azonban a Coca-Cola Beverages Magyarország Kft., amely az AC Nielsen 2009 első féléves adataira hivatkozva a NaturAqua...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés