Előfizetői tartalom

Magyar multik - kinek éri meg a külföldi terjeszkedés?

Portfolio
Az időszakosan nehéz helyzetbe került külföldi cégek akvirálása a magyar közepes vállalatoknak is új lehetőséget adhat a terjeszkedésre, új piacok megszerzésére. Ahhoz viszont, hogy a hazai feltörekvő középvállalatok ezeken az új - vagy legalábbis részben ismeretlen - vizeken is megőrizzék sikerességüket, a cégeknek be kell tartaniuk néhány alapvető óvatossági szabályt. Ezek között a legfontosabb, hogy a lehető legnagyobb fokú transzparenciát követeljék meg leendő partnereiktől is - olvasható a Deloitte közleményében.

Bodor Kornél, a Deloitte Feltörekvő Középvállalatok Csoportjának vezetője elmondta: a nemzetközi terjeszkedésnek mindig vannak kockázatai, s különösen igaz ez a jelenlegi gazdasági környezetben. Az új piacok meghódításának egyik leghatékonyabb módja azonban kétségtelenül a felvásárlás, főleg abban az esetben, ha a kiszemelt külföldi vállalkozás életében a piacvesztéssel...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés