Előfizetői tartalom

Puskás Ferenc lett a Szentkirályi reklámarca

Portfolio
A Szentkirályi Luís Figo után ismét világsztárt választott hazai és nemzetközi népszerűsítésére: családjának örömére és beleegyezésével a valaha élt legismertebb magyar, Puskás Ferenc lett a piacvezető ásványvíz márka 2010-es reklámkampányának arca. A Portfolio.hu 2010. április 2-án szervezi meg a második "Mennyit ér a cége?" című rendezvényét, ahol a cégtulajdonosok adó-, hitel- és pályázati tanácsok mellett a tőkebevonási és cégeladási kérdések terén is tájékozódhatnak. A részletekért KATTINTSON.

Öcsi bácsi "fellépését" a tegnapi kampányindító sajtógálán egy Közép-Európában egyedülálló, interaktív holografikus technikai bravúr tette lehetővé, ebben a formában a világon először. "A világon bárhol járok, a legismertebb magyar szó az, hogy Puskás. Ki képviselhetné méltóbban márkánkat itthon és külföldön, mint a legsikeresebb magyar? Akire amellett, hogy...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés