Előfizetői tartalom

Új mantra a Citinél

Portfolio
A globalitás helyett a lokalitás lehet Vikram Pandit, a Citigroup vezérigazgatójának új mantrája - írja a Bloomberg, beszámolva arról, hogy a világ 3000 legnagyobb vállalatából 2500-at ügyfelei között tudó bank a jövőben a kisebb cégek felé nyit: a20 milliónál kisebb éves árbevételű cégek is a Citigroup célcsoportba tartoznak ezentúl.

2011 végéig 200 bankárt vesz fel a Citigroup az érintett területre, így a kisvállalkozásokkal foglalkozó bankárok száma 500-ra nőne a pénzintézetnél, vagyis minden második észak-amerikai fiókra jut egy - írja a BLoomberg. Raj Seshadri szerint az új stratégiai elem nem csupán a gazdasági kilábalást fogja elősegíteni, de a Citigroup részvényesei számára is kedvező lépés....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!