Előfizetői tartalom

Nőttön nő az online kommunikáció szerepe a pénzügyi szektorban

Portfolio
Habár a pénzügyi szolgáltatók többsége az alacsony értékesítési volumen és a bankadó miatt idén is nehéz gazdálkodási környezettel szembesül, mégis fontosnak tartják az ügyféleléréshez nélkülözhetetlen kommunikációt. A 2009-es csökkenés, majd 2010-es stagnálás után a szektor szereplői - a Goodwill Communications által elvégzett felmérés szerint - 2011-ben mintegy 5%-kal tervezik növelni kommunikációs büdzséjüket. A növekedéssel együtt a kiadások megoszlásának átrendeződése és az online csatornák szerepének folytatódó felértékelődése várható.

A Goodwill Communications 2008 végén készítette el először a pénzügyi szolgáltatók körében a szereplők kommunikációs aktivitásának felmérését. 2010 novemberében és decemberében 22 szervezet vett részt a kutatásban. A felmérés módszertanáról részletesebb információk a közlemény végén olvashatók. Fokozatosan beinduló növekedés A pénzügyi szolgáltatói...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés