Előfizetői tartalom

Befuccsolt a gigafúzió a reklámiparban

Portfolio
Júliusban még pezsgővel ünnepelte a vezetőség az Omnicom és a Publicis összeolvadását, végül azonban lefújták a fúziót. A Reuters szerint ezzel meghiúsult, hogy a jelenleg vezető WPP-t meg tudják előzni a cégek. Ügyletekre viszont ettől függetlenül még lehet számítani az iparágban szakértők szerint, a mérethatékonyság elérése ugyanis nagyon fontossá vált.

Hasonló témákkal is foglalkozik a május 13-i Portfolio CEE Private Equity & Corporate Finance konferencia. Az utolsó helyek kiadók! Tavaly júliusban jelentette be az amerikai Omnicom Group és a francia riválisa, a Publicis Groupe hogy fúzióra lépnek, a tranzakció 35 milliárd dolláros lett volna, azonban közel egy évvel a bejelentés után úgy döntöttek a felek, hogy lefújják...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés