Előfizetői tartalom

Az megvan, mivel kápráztatják el ügyfeleiket a bankok?

Portfolio
Az ügyfelek számára is érezhető területen 2015-ben is a digitális ügyintézési csatornák fejlesztésére fordítanak a legtöbb figyelmet és pénzt a magyar nagybankok. Ugyanakkor az is világos, hogy a szabályozók idén is megkeserítik a banki IT-részlegeken dolgozók életét, a szabályozói megfelelések jelentős forrást vonnak el az innovatívabb vagy éppen a gazdaságosabb működést támogató fejlesztésektől. Min dolgoztak tavaly, és mire költenek a jövőben a magyar bankok az informatika területén? Mutatjuk a válaszokat.

Idén is megkérdeztük a nagybankokat, milyen informatikai fejlesztéseket terveznek, és hogy mivel foglalkoztak tavaly a banki IT-részlegek. Körkérdésünkre a Budapest Bank, a CIB, az Erste, a K&H és az Unicredit válaszolt. Mire készülnek a bankok 2015-ben? A válaszadó bankok kivétel nélkül megemlítették valamilyen formában, hogy tovább fejlesztik digitális csatornáikat...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés